Blog 2017-04-06T08:42:31+00:00

Blog

In een snel veranderende markt kun je niet stil blijven zitten; kennis veroudert snel, dus we raken nooit uitgeleerd. Dit is wat ons bezig houdt.

voor een krachtig resultaat

1310, 2016

Content in het vizier – beoordeel op méér dan impressies en clicks

Om de adverteerder meer insights terug te geven, meten we sinds begin dit jaar de viewability op alle sponsored content. Zo kunnen we niet alleen de ‘platte’ cijfers teruggeven, maar laten we zien hoe de artikelen écht gepresteerd hebben. Een artikel dat vaak is geopend, maar waar de gemiddelde [...]

2106, 2016

Vier nieuwe titels versterken automotive channel

Mannenmedia heeft zijn automotive channel versterkt met vier nieuwe titels: Autovisie.nl, Speurders.nl, AutoVandaag.nl en LeaseAutoVandaag.nl. Met 30 automotive platformen bereikt het online advertising netwerk maandelijks ruim 5,5 miljoen autogebruikers, autokopers en autoliefhebbers. TMG titels Sjoerd van der Meijden, Sales Director: “Mannenmedia is bijzonder verheugd met de twee nieuwe titels [...]