Blog2017-07-03T13:09:45+00:00

Blog

In een snel veranderende markt kun je niet stil blijven zitten; kennis veroudert snel, dus we raken nooit uitgeleerd. Dit is wat ons bezig houdt.

voor een krachtig resultaat

2308, 2018

Check de aftermovie

Eerder berichten we al over de Suzuki Swift Redactie Race met de Fullvideo Skin. Nu het volgende bericht over deze campagne. We hebben een universele aftermovie gemaakt van de Redactie Race voor op Nederlands grootste online automotive platformen! Benieuwd? Check hem hier:

908, 2018

Fullvideo Skin

Samen met Weborama & Suzuki hebben we de Fullvideo Skin ontwikkeld. Als eerste in de markt en voor een zeer gave campagne waarbij bezoekers kans maken op circuitdag met hun favoriete redactie. De video heeft een maximale duur van 30 seconden en de call to action is net als bij [...]

2505, 2018

Stefan Theunissen genomineerd voor De Programmatic Awards 2018

Met trots mogen we melden dat onze Head of Programmatic Trading & Audiences, Stefan Theunissen, genomineerd is voor Sales Evangelist binnen De Programmatic Awards! Stem vóór 4 juni op Stefan Theunissen via deze link! Onder Sales Evangelist verstaat IAB Nederland het volgende: “De sales evangelist is een ware ambassadeur voor [...]

2703, 2018

Piek tijdens het weekend!

Met Autobahn.eu (650.000 uniek), Autobahn.eu/max33 (500.000 uniek), Autoblog.nl (1.200.000 uniek), Motorsport.com (600.000 uniek) en GPUpdate.nl (1.500.000 uniek) bereiken we veruit de meeste Formule 1-fans in Nederland. Met de start van het Formule 1-seizoen en enkele andere grote sportevenementen in de planning, zal het bezoekersaantal op het grootste sportnetwerk van [...]

1412, 2017

Voetbal international voegt zich bij Mannenmedia

Utrecht, 6 december 2017 – Voetbal International (VI) besteedt zijn operationeel beheer voor programmatic advertising uit aan Mannenmedia. VI wil zo het bereik onder de doelgroep mannen maximaal benutten en zijn advertentie-inkomsten verder laten groeien. VI kiest het bedrijf vanwege de uitgebreide advertentietechnologie, de specifieke kennis op het gebied van Programmatic Trading en [...]

1310, 2016

Content in het vizier – beoordeel op méér dan impressies en clicks

Om de adverteerder meer insights terug te geven, meten we sinds begin dit jaar de viewability op alle sponsored content. Zo kunnen we niet alleen de ‘platte’ cijfers teruggeven, maar laten we zien hoe de artikelen écht gepresteerd hebben. Een artikel dat vaak is geopend, maar waar de gemiddelde [...]

2106, 2016

Vier nieuwe titels versterken automotive channel

Mannenmedia heeft zijn automotive channel versterkt met vier nieuwe titels: Autovisie.nl, Speurders.nl, AutoVandaag.nl en LeaseAutoVandaag.nl. Met 30 automotive platformen bereikt het online advertising netwerk maandelijks ruim 5,5 miljoen autogebruikers, autokopers en autoliefhebbers. TMG titels Sjoerd van der Meijden, Sales Director: “Mannenmedia is bijzonder verheugd met de twee nieuwe titels [...]