Mannenmedia heeft wederom een nieuwe collega. We stellen je graag aan haar voor. Op 1 maart is zij het team van Mannenmedia komen versterken als Campaign Manager. Natuurlijk willen we allemaal wat meer over haar weten en daarom hebben we haar een paar vragen gesteld aan de hand van een Q&A. Lees snel verder en leer onze nieuwe collega Roxanne wat beter kennen.

Hoe zou je jezelf in drie woorden introduceren?
Nuchter, bescheiden, doorzetter.

Waar ben je geboren en getogen?
Ik ben geboren in Amsterdam en opgegroeid in Almere.

Wat heb je gestudeerd?
Maatschappelijk werk en dienstverlening.

Wat heb je hiervoor gedaan? 
Ik heb hiervoor gewerkt bij SpotX als Campaign Manager Programmatic Video

Leukste herinnering aan vorige baan?
De sfeer en gezelligheid in het team waar ik in zat, en de vele zomer borrels bij Café Louis.

Hoe ben je met Mannenmedia in contact gekomen?
Via een vacature die door Mannenmedia geplaatst was op Linkedin.

Wat worden jouw taken bij Mannenmedia?
Campaign manager voornamelijk gericht op Branded Content.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Veel ervaring opdoen en nieuwe dingen leren over de verschillende mogelijkheden van online advertising, en uiteindelijk meer projectmatig werken.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik hou erg veel van reizen, stedentrips, lekker eten en borrels met vrienden.

Welk talent/ hobby zou je meer aandacht willen geven?
Het leren van een andere taal. Ik zou graag Spaans willen leren.

Welk land zou je eens willen bezoeken?
Japan staat nog hoog op mijn lijst om te bezoeken, het is hier helaas nog niet van gekomen.

Als je een tijdmachine zou hebben, van welke inmiddels overleden artiest zou jij dan een concert bezoeken?
Amy Winehouse.

Wat wil je verder nog heel graag kwijt dat nog niet ter sprake is gekomen?
Ik ben heel blij met de overstap naar Mannenmedia, het bevalt mij erg goed, en heb het erg naar mijn zin.