We stellen je graag voor aan onze collega Thijs van der Hoorn. Op 1 juli is hij het team van Mannenmedia komen versterken. Als onze nieuwe Digital Campaign Manager is hij dan ook meer dan welkom. Om hem wat beter te leren kennen hebben we hem een aantal vragen gesteld aan de hand van een Q&A. Lees snel verder en leer Thijs wat beter kennen.

Hoe zou je jezelf in drie woorden introduceren?
Gedreven, leergierig en ongeduldig.

Waar ben je geboren en getogen?
Ik ben geboren en getogen in Nieuwveen. Een klein dorpje bovenin Zuid-Holland.

Wat heb je gestudeerd?
Logistiek management.

Wat heb je hiervoor gedaan? Werkverleden
Na de Koninklijke Landmacht ben ik via de logistiek in de media terechtgekomen. Afgelopen jaar heb ik bij Branddeli gewerkt als AV en Digital planner.  

Leukste herinnering aan vorige baan?
De toffe sfeer en de positieve, gedreven collega’s. Maar natuurlijk ook het geweldige kerstfeest.    

Hoe ben je met Mannenmedia in contact gekomen?
Nadat ik de vacature al eens tegengekomen was stuurde een oud-collega de vacature door om te vragen of dit niet iets voor mij was. Daarna heb ik gesolliciteerd.

Wat worden jouw taken bij Mannenmedia?
Digital campaign management.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Op de korte termijn wil ik zo veel mogelijk leren over digital advertising. Daarna zou ik mij graag specialiseren in een specifiek onderdeel van de digitale wereld. 

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik volg graag ‘Amerikaanse’ sporten en doe zelf aan American Football. Verder ben ik het liefst lekker actief bezig maar ik kijk ook veel films en series.          

Welk talent / hobby zou je meer aandacht willen geven?
Ik zou graag meer willen reizen.

Welk land zou je eens willen bezoeken?
Canada staat al een tijd bovenaan mijn lijstje.

Als je een tijdmachine zou hebben, van welke inmiddels overleden artiest zou jij dan een concert bezoeken?
Kurt Cobain.

Wat wil je verder nog heel graag kwijt dat nog niet ter sprake is gekomen?
Ik heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging!