Mannenmedia gaat de samenwerking aan met Digital Out Of Home specialisten MMD Media, Twinsight Media en Opvallen.nl, om klanten nog beter te bedienen en hun bereik te vergroten in de niche mannen, automotive, sport en lifestyle.

Mannenmedia, de one-stop-shop om mannen digitaal te bereiken, heeft het sterkste mannennetwerk van Nederland met 50 verschillende websites en apps. Daarmee worden maandelijks ruim 7 miljoen mannen bereikt. Door de samenwerking met MMD Media, Twinsight Media en Opvallen.nl kan Mannenmedia nu ook Digital Out Of Home (DOOH) inzetten en biedt Mannenmedia klanten een nog groter specifiek bereik. Met alle digitale ontwikkelingen komen de werelden van online en Out Of Home ook steeds dichter bij elkaar.

Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director Mannenmedia: “Het is voor ons een logische stap om hier ook de samenwerking aan te gaan met een aantal zeer specialistische partijen binnen DOOH. We krijgen steeds meer vraag vanuit de klant naar 360º geïntegreerde campagnes. Met deze stap kunnen we onze klanten nog beter binnen de niche mannen, automotive, sport en lifestyle bedienen.”

MMD Media
De samenwerking met Out Of Home exploitant MMD Media behelst de koppeling van de digitale schermen van MMD Media bij pompstations aan het eigen sterke automotive netwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid de digitale schermen te combineren met de app Flitsmeister.nl, waarmee de automobilist op een specifieke plek en tijdstip bereikt kan worden door middel van Location Based Advertising. Zo kun je automobilisten met de Flitsmeister app die bij de pomp staan en een video zien achteraf nog een pushnotificatie sturen.

Danny van Beek, directeur MMD Media: “De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagneaanpak van Mannenmedia kunnen de DOOH screens van MMD naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van het On The Go netwerk van MMD sluit weer uitstekend aan op de propositie van Mannenmedia.”

Twinsight Media
Mr Friendly heeft unieke waterloze urinoirs met een ingebouwd display en aanwezigheidssensor. Op het moment dat iemand voor het display gaat staan, begint de video te spelen. Daarmee bereik je 100% mannen, die op dat moment ook echt even tijd voor je boodschap hebben. Samen met Twinsight Media kan Mannenmedia onder andere informatie bieden over de uitkijkratio’s en doelgroepen. Een unieke manier om de boodschap aan de man te brengen.

Remco de Bruijn, Directeur Twinsight Media: “Wij bereiken met onze schermen uitsluitend mannen. Het lag dan ook voor de hand de handen in een te slaan met Mannenmedia. Leuke bijkomstigheid is dat elke advertentie bij ons direct water bespaart. Dit maakt dat OOH niet alleen de stap naar digitaal maakt, maar ook naar duurzaam!”

Opvallen.nl
Opvallen.nl biedt advertentieruimte op instore digitale schermen, waarbij adverteerders locaties kunnen selecteren waar hun doelgroep zich bevindt. Het is een verlengstuk van het grootste sportnetwerk wat Mannenmedia al heeft. Samen met Opvallen.nl bereikt Mannemedia naast alle actieve voetballers van de KNVB nu ook miljoenen mensen die fitness beoefenen via de ruim duizend sportscholen van Basic-Fit en de VES (Vereniging Exclusieve Sportcentra).

René van der Looij, Directeur Opvallen.nl: “Met Opvallen.nl streven we naar duurzame aandacht van onze doelgroep. Die verblijft gemiddeld 69 minuten bij onze schermen in de fitness. Door de schermen dagelijks te voorzien van gevarieerde media creëren we een aandachtsmoment waar geen ander medium tegenop kan. Mannenmedia heeft al een ijzersterk sportnetwerk, waarop ons product naadloos aansluit.”

Geïnteresseerd? Neem contact op met Mannenmedia voor meer informatie.