Project Description

0
Miljoen vertoonde advertenties
0
Uniek bereik
0%
Conversieratio

Luxerozen.nl – Valentijnsdag

Adverteerder: Luxerozen.nl
Looptijd: februari 2019
Inzet: Social Media & Display Advertising – DOOH & Flitsmeister
Verantwoordelijke campagne: Sjoerd van der Meijden

Naast dat Valentijnsdag een fantastische dag is om samen met je geliefde door te brengen, is het ook een uitstekende reden om een mooie campagne te draaien! Ter ere van de dag van de liefde heeft Mannenmedia een veelzijdige campagne op mogen pakken voor Luxerozen.nl. Het doel van deze campagne? De Nederlandse man bereiken om zijn liefde van z’n leven te verrassen met de mooiste bos rozen die er op de markt te vinden is. En laat Mannenmedia nou over hét grootste mannennetwerk van Nederland beschikken om deze doelgroep te bereiken.

Daarnaast zijn we begin dit jaar een samenwerking aangegaan met MMD Media, exploitant van 1500 tanklocaties in Nederland, wat we direct in deze campagne konden verwerken. Nadat de consument namelijk de video op een van de schermen heeft kunnen zien tijdens het tanken, konden we naderhand ook via een push-notification dezelfde boodschap versturen via Flitsmeister.

Hoe werkt het? Met behulp van een beacon in het scherm bij de pomp en een beacon in de Flitsmeister app, konden we consumenten targeten die aan de pomp de video hebben gezien, om hen vervolgens bij aankomst op hun bestemming tevens van een push-notification te voorzien. Hierdoor hebben we de offline inzet van Out Of Home geconverteerd naar digitaal in-App.

Resultaten
In zes dagen tijd zijn er dan ook 5.115.000 advertenties geserveerd. Met de inzet van deze campagne hebben we een uniek bereik van 1.868.500 mannen weten te realiseren.

Interesse?
Ben jij ook geïnteresseerd in dergelijke resultaten, bijvoorbeeld voor Moederdag op 12 mei 2019? Neem dan contact met ons op!