Project omschrijving

0
Videoweergaven
0%
Uitkijkratio
0
Contactmomenten

PEUGEOT E-208

Adverteerder: Peugeot
Bureau: Mediacom
Looptijd: 24 juni 2019 t/m 7 juli 2019
Inzet: Facebook-bericht, fixed advertorial, redactionele post, first comment, een mini-ad en tekst-links
Verantwoordelijke campagne: Ruud Mantz

Op het gebied van automotive heeft Mannenmedia het grootste bereik van Nederland: iets waar Peugeot graag gebruik van maakte om de Peugeot E-208 onder de aandacht te brengen. Door middel van een video, die al opgenomen was tijdens Genève 2019, werd de E-208 extra aangejaagd. Deze E-208 special hebben we aangejaagd met een Facebook-bericht op de pagina van Autoblog, een fixed advertorial en een regulier nieuwsbericht.

Resultaten

Met behulp van Autoblog.nl zijn er in een korte tijd maar liefst 10.000 videoweergaven gegenereerd. Ondanks dat het een specifieke campagne was, spendeerde bezoekers gemiddeld > 2 minuten op de videopagina. En als kers op de taart heeft 33% de gehele video uitgekeken. Zo werd er met minimale inzet van budget toch een video geproduceerd die ook nog eens 10.000 videoweergaven opleverde in een zeer specifiek umfeld.

Benieuwd naar de video? Klik hier om hem direct te bekijken!

Interesse?

Ben jij ook geïnteresseerd in dergelijke resultaten, neem dan gerust contact met ons op. Mail ons op info@mannenmedia.nl of bel 020 – 420 64 77.