Project omschrijving

0
Clicks
0
Impressies
0%
Gem. CTR

ZIGGO CUSTOM NATIVE CAMPAGNE

Adverteerder: Ziggo
Bureau: Greenhouse Group
Looptijd: Ongoing campagne (sinds december 2019)
Inzet: Quantum – custom native

Sinds eind vorig jaar draait Mannenmedia voor Ziggo een ongoing campagne. Het gaat om een scherpe actie waar de consument gebruik van kan maken, de Ziggo-Alles-in-1 aanbieding. Het mediapakket bevat internet, tv en bellen in 1. Uiteraard zit Ziggo Sport ook in het pakket. Door op het hele netwerk van Mannenmedia te adverteren, wordt een groot publiek bereikt. De relevantie is daarbij hoog, aangezien er veel liefhebbers van sport op ons netwerk zitten.

De desbetreffende uiting.

Ziggo zet de native basic uiting in en de resultaten blijven het iedere maand goed doen. Het unieke aan deze uiting is dat het niet als intrusive wordt gezien door de lezer, je ziet de uiting immers tussen de content staan. De native uiting bevat naast een afbeelding ook tekst waarmee je de lezer kan triggeren om verder te kijken.

Resultaten

Met deze inzet hebben we tot nu toe 8.071.846 impressies behaald, wat een mooi resultaat is en behoorlijk wat exposure oplevert.
Daarnaast behalen we een hoge CTR: deze ligt namelijk gemiddeld op 0,7%. Dit alles heeft gezorgd voor 46.819 clicks.

Benieuwd naar de native advertising mogelijkheden bij Mannenmedia? Neem gerust contact met ons op.