Vier nieuwe titels versterken automotive channel

Mannenmedia heeft zijn automotive channel versterkt met vier nieuwe titels: Autovisie.nl, Speurders.nl, AutoVandaag.nl en LeaseAutoVandaag.nl. Met 30 automotive platformen bereikt het online advertising netwerk maandelijks ruim 5,5 miljoen autogebruikers, autokopers en autoliefhebbers.

TMG titels
Sjoerd van der Meijden, Sales Director: “Mannenmedia is bijzonder verheugd met de twee nieuwe titels van de Telegraaf Media Groep (TMG). Met Autovisie.nl en Speurders.nl exploiteert Mannenmedia nu alle online automotive titels van TMG. Begin vorig jaar werd het netwerk immers uitgebreid met GasPedaal.nl, dat het occasionaanbod van 16 autowebsites combineert. Door de uitbreiding kunnen wij adverteerders nóg beter faciliteren op het gebied van display advertising, content en audiences.”

Automotive
Naast de nieuwe titels van TMG zijn ook AutoVandaag.nl en LeaseAutoVandaag.nl aan het advertising netwerk toegevoegd. AutoVandaag is een nieuwssite voor autoliefhebbers. LeaseAutoVandaag is de enige onafhankelijke vergelijkingssite voor leaseauto’s. Sinds eind vorig jaar verzorgt Mannenmedia al de exploitatie van online magazine Autowereld.com en de website TopGear.nl; ook deze twee titels behoorden tot het AutoNetwork.

Autovisie.nl
Autovisie.nl brengt dagelijks als één van de eersten het laatste autonieuws, inclusief testverslagen, videoreportages, prijslijsten en spraakmakende interviews. Het merk Autovisie bestaat al sinds 1956, is uitgegroeid tot een multimediaal platform en dient als bron van autonieuws voor Telegraaf.nl.

Speurders.nl
Speurders.nl is de grootste gratis vraag- en aanbodsite van Nederland met een breed aanbod van tweedehands en nieuwe producten. Mannenmedia verzorgt voor drie categorieën de advertising: auto’s, auto onderdelen en motoren & scooters. Speurders.nl heeft daarbij een bereik van 600.000 unieke bezoekers per maand.

Over Mannenmedia
Sinds de start in 2007 is het online advertising netwerk Mannenmedia uitgegroeid tot een specialist in automotive en sport. Het internetbedrijf is volledig onafhankelijk en exploiteert met een eigen sales organisatie 42 (mobiele) websites, blogs en apps. Mannenmedia telt twee channels. Het automotive channel dekt met 30 platformen vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Het sport channel telt 12 platformen met het laatste nieuws op het gebied van voetbal, auto- en motorsport, wielrennen, schaatsen en tennis.

2017-04-05T14:07:50+00:00